Veel gestelde vragen

Heb je een belangrijke vraag? Hier vind je alle meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Vul dan het contactformulier in.

Algemeen

Hoe werkt de Smaakmakers webshop?

In deze webshop kun je al jouw Smaakmakers punten inzetten om hoge kortingen te krijgen op vele mooie producten. Van keukenapparatuur tot inrichting- en badkamerproducten, leuke producten voor kinderen en meer. Selecteer de producten in je winkelmandje waar je korting voor wilt ontvangen met jouw punten. Log in met je DekaMarkt Smaakmakers account en je kortingen worden toegepast wanneer je puntensaldo toereikend is. Bij elk product wordt een bijbetaling gevraagd die via iDeal betaald kan worden. Na betaling worden je bestelde producten verzonden naar je bezorgadres. 

1.  Log in met je DekaMarkt-account.
2.  Bekijk het aanbod, maak je keuze en zie direct hoeveel Smaakmakers-punten je nodig hebt.
3.  Na het plaatsen van jouw bestelling worden de producten thuisbezorgd. 

Tot wanneer kan ik mijn Smaakmakers punten inleveren?

Je kan je Smaakmakers punten inleveren tot en met 29 februari 2024. 

Waar kan ik zien hoeveel punten ik nog heb?

Wanneer je één of meer items toevoegd aan het winkelmandje zie je in het winkelmandje het aantal gebruikte en resterende punten. Daarnaast kun je zien hoeveel punten je nog hebt in de mail van DekaMarkt over het beïndigen van het Smaakmakersprogramma rechtsbovenin de mail. 

Waarom kan ik mijn punten via de Smaakmakers webshop inleveren?

In de Smaakmakers-webshop vind je meer dan 100 artikelen in diverse categorieën én kortingen tot wel 70%. Dit ruime aanbod kunnen we alleen middels een webshop aanbieden. Neem snel een kijkje en profiteer van jouw Smaakmakers-voordeel!

Ik ben ingelogd met mijn Dekamarkt account, maar ik ontvang geen korting?

Je puntensaldo is dan niet toereikend voor het ontvangen van de kortingen. Kortingen worden toegepast wanneer je puntensaldo toereikend is. Je kunt eventueel producten selecteren waarvoor minder punten nodig zijn voor het verkrijgen van korting of je betaalt de volledige verkoopprijs bij.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn DekaMarkt account? 

Wanneer je wel een DekaMarkt account hebt, maar je wachtwoord bent vergeten kun je een nieuw wachtwoord registreren via deze link.

Log met je nieuwe wachtwoord opnieuw in op de webshop.  

Ik heb geen DekaMarkt account, kan ik toch producten aankopen in de webshop?

Je kunt pas een bestelling afrekenen nadat je bent ingelogd met je DekaMarkt account. Wanneer je geen account hebt kun je altijd een DekaMarkt account aanmaken via deze pagina

Je kunt in de webshop producten bestellen zonder korting te ontvangen, omdat je puntensaldo niet toereikend is voor het verkrijgen van korting. Je betaalt dan de volledige verkoopprijs. 

Ik mis nog punten?

Je SmaakmakersPunten van 17 november zijn beschikbaar. Alle SmaakmakersPunten die je spaart tussen 17-11 en 30-11 worden op 01-12 bijgewerkt in de webshop.

 

Betalingen

Is de gegeven prijs incl. btw?

Ja, alle prijzen die getoond worden zijn inclusief btw.

Hoe kan ik betalen?

De betaling kan via (Mollie) iDeal worden voldaan. Daarnaast zijn de Smaakmakers punten geldig voor een deel van het aankoopbedrag.

 

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen zijn de kosten voor bezorging in Nederland €5,99.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Alle pakketten worden afgehandeld via onze afhandelingspartner Kopak. Verzending vindt plaats door GLS pakketpost.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Wij streven ernaar bestellingen uiterlijk binnen 3 werkdagen te verzenden.  Als een product niet op voorraad is, dan is het ons streven om de bestelling binnen 14 dagen te verzenden.

Moet ik verzendkosten betalen als ik retourneer?

De verzendkosten bij het retourneren zijn voor rekening van jou als klant. Als er iets mis is met het geleverde product kun je dat bij ons aangeven door een mail te sturen naar info@kopakbv.nl. De verzendkosten zijn dan voor ons.

Klachten, verkeerd of gebreken aan product

Waar kan ik terecht met een klacht?

Met klachten kan je altijd bij ons terecht. Wees vrij om je klacht te mailen naar vul dan het contactformulier in.

Er is iets mis met mijn bestelling, wat moet ik doen?

Als het geleverde product beschadigd is of door een andere reden niet aan de standaard verwachtingen voldoet of als het verkeerde product is geleverd, is het mogelijk om contact met ons op te nemen. Vul dan het contactformulier in.

 

Retourneren

Kan ik retourneren?

Ja, retourneren is mogelijk. De voorwaarden voor retourneren zijn als volgt:

  • Product is nog in goede en originele staat;
  • De verpakking is nog in goede en originele staat; 
  • De retour is binnen 14 dagen na levering als retour gemeld en verstuurd.

Ook is het mogelijk om te retourneren als het product met gebreken wordt geleverd bij jou thuis of het afhaalpunt.

Lees onze algemene voorwaarden voor een modelformulier voor herroeping. 

Hoe kan ik retourneren?

Meld de retour aan door een mail te sturen naar info@kopakbv.nl en vermeld daarbij je bestelnummer. Zodra dit is gedaan kun je de producten in de originele verpakking terugsturen naar onderstaand adres:

Kopak B.V. 
Client support/ Smaakmakers
Hectorstraat 17,
5047 RE Tilburg

De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Hoe worden mijn punten verrekend als ik retourneer?

Zodra de retour is goedgekeurd worden de punten verrekend en teruggestort bij je puntensaldo. Het bedrag dat je via iDeal hebt betaald wordt ook teruggestort.

 

Garantie

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Ja, op producten geldt de wettelijke garantie. Voor meer detail zie onze Algemene voorwaarden, artikel 11.

 

Winkelmandje

Hoe verwijder ik een product uit het winkelmandje?

Op elke productregel is aan de rechterkant een rood kruisje te vinden. Door daar op te klikken wordt een product verwijderd uit het winkelmandje.